Yaşamdan ve yaşamaktan keyif alan, Allah'ın verdiği her nimetin tadını çıkaran biri

21 Mart 2015 Cumartesi

Hayırlara vesile olması dileğiyle

Bu gün ekinoks, yani 21 mart, yani gece ve gündüz eşit, yani ilkbaharın ilk günü, yeni başlangıçlar için uygun bir gün, Bende yine yeniden blog yazarı olmaya karar verdim. Şehrin ortasında, teras kat, küçük, mütevazi evim de yaşadıklarımı, sevdiklerimi, ilgilendiklerimi paylaşmak istiyorum. 
Huzurlu, bereketli, şanslı bir döneme başlamaya niyet ediyorum. Gelişmelere birlikte şahitlik ediyoruz. Hayırlı uğurlu bir dönem başlıyor. 
Buyurun sade kahvem, lokum-bisküvi atıştırmalığım, şans bambum, nazarlığım.





3 yorum:

  1. Merhabaaa... Hoşgelmişsin yine yeni yeniden :))
    Blog dünyası benim ayrılmaz parçam, artık sen de hiç ayrılma olur mu :)
    Ah buralara da artık bahar gelse de ben de çiçeklensem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyetim ayrılmamak, blogları ihmal etmiştim, sizden aldığım şevkle buralarda olucam, tabi zaman buldukca. Bahar geldi gelecek :)) gelsin çiçekler, böcekler. Siz her zaman ve her şekilde çiçeklisiniz ,sağlıcakla kalın.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner