Yaşamdan ve yaşamaktan keyif alan, Allah'ın verdiği her nimetin tadını çıkaran biri

16 Eylül 2015 Çarşamba

Mutluluk Postası

Son zamanlarda yeni bir alışkanlık edindim. 
Sabah kalkıp, güne başlarken, besmele çektikten sonra, şansa, mucizeye, mutluluğa, huzura niyet ediyorum. Ve istisnasız her gün beni gerçekten mutlu eden bir olay oluyor.
 Mutluluk nasıldır, Neye benzer, resmi yapılır mı, fotoğrafı çekilir mi, şarkısı söylenir mi.
İşte beni gerçekten mutlu eden mutluluk kutusu.
Heybemdeki Huzur (blogun adının güzelliğine bakarmısınız) blogucu arkadaşımın, eşleştirmesi sonucu Z.Hanım blogcu arkadaşımdan aldığım bu kutu beni gerçekten mutlu etti. 
Benim gibi çok kitap okuyan birinin mıknatıslı kitap ayraçlarını ilk defa bu kutuda görmesine ne demeli peki.
Zehra Hanımcım, niyetine hürmet, 
Kesene bereket.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner